Walmart se Alatura Proiectelor din Metaverse

   Walmart se va alătura Facebook, Nike, Ralph Lauren, Bumble, Disney și altor companii în planul de a-și revendica propriul loc în Metaverse.

   Astfel, cei de la Walmart au depus mai multe cereri de mărci comerciale la sfârșitul lunii decembrie, care descriau planuri extinse de a vinde mărfuri virtuale.
   Planul de marketing al acestora pentru anul 2022 este de a își îndreaptă atenția către lumea virtuală, la fel ca multe altele, inclusiv Facebook. Cei de Facebook care s-au redenumit Meta anul trecut și și-au anunțat public obiectivele de a investi și de a se extinde în Metaverse, spațiul virtual în care oamenii pot interacționa digital folosind avatare.

   Walmart enumeră o varietate de bunuri virtuale pe care intenționează să le vândă, inclusiv electronice, electrocasnice, îmbrăcăminte, bunuri pentru casă, jucării și produse de îngrijire personală. De asemenea, compania își arată interesul de a-și crea propria metodă de plată în criptomonede și NFT-uri.


   O serie de retaileri bazați pe îmbrăcăminte au început deja să-și creeze propriile produse pentru Metaverse.
   Gap și-a lansat prima colecție de NFT-uri săptămâna trecută, fiecare produs digital costând aproximativ 9 USD per bucată. Nike a realizat avatare digitale în „criptokicks”, a înființat propriul studio în Metaverse și a achiziționat compania de adidași digitali RTFKT în decembrie.


   Alți retaileri de îmbrăcăminte precum Urban Outfitters, Ralph Lauren și Abercrombie & Fitch au demarat diferite acțiuni în ultimele săptămâni cu intenția de a-și deschide propria versiune a unui magazin virtual.