BMW Korea încearcă un program de recompense alimentat de blockchain

BMW Korea încearcă un program de recompense alimentat de blockchain înainte de lansarea globală

Producătorul de autoturisme testează noul sistem blockchain, care oferă clienților puncte de fidelitate tokenizate, înainte de lansarea sa potențială la nivel mondial.

Clienții producătorului auto de renume mondial vor putea revendica în curând jetoane blockchain ca recompense ca parte a unui nou sistem de aderare, numit BMW Vantage.

The Korea Times a raportat pe 7 octombrie că BMW Korea este prima sucursală din BMW Group care efectuează un test al noii scheme și își propune să o lanseze pe deplin în țară până la sfârșitul anului 2020. Cu succes, compania planifică un plan global.

Programul de recompense bazat pe puncte utilizează tehnologia blockchain pentru a aloca și urmări în siguranță jetoanele pentru clienții participanți. Cumpărătorii pentru prima dată de noi modele BMW ar putea fi eligibili pentru 300.000-500.000 de puncte. Cumpărătorii de vehicule existente, cum ar fi mașinile din seria X1, X2, BMW 1 și 2, ar putea primi până la 600.000, iar cei care cumpără mașini noi din seria BMW 5 sau BMW 6 până la 900.000. Pentru răscumpărările BMW, clienții vor primi puncte suplimentare în funcție de prețurile vehiculelor.

Cumpărarea de mașini BMW nu este singura modalitate de a câștiga puncte. BMW Korea a lansat o aplicație cu funcții de jocuri prin care utilizatorii își pot câștiga de asemenea jetoane. În linii mari, scopul schemei bazate pe puncte va fi de a oferi utilizatorilor fideli reduceri la întreținerea mașinii și la alte servicii BMW. Pentru cei cu un nivel superior de membru în program, compania le promite că ii va invita la evenimente culturale organizate de BMW

În ultimii ani, BMW a folosit soluții blockchain atât pentru operațiuni orientate către clienți, cât și pentru afaceri. În calitate de cofondator al Mobility Open Blockchain Initiative, producătorul a colaborat cu dezvoltatori de profil de înaltă calitate și firme de tehnologie precum Hyperledger, IBM și IOTA.

În martie, BMW a anunțat planurile de a lansa soluția pentru lanțul de aprovizionare, PartChain, către 10 furnizori în 2020.

Încă din 2018, producătorul auto experimenta cu un sistem de recompense simbolizate pentru a încuraja șoferii să urmărească kilometrajul vehiculelor lor.