Camapanie masiva pe TV pentru criptomonede din partea Greyscale

Camapanie masiva pe TV pentru criptomonede din partea Greyscale

Anunțată pe 7 august de către CEO-ul Digital Currency Group și fondatorul Barry Silbert, campania publicitară masivă a lui Grayscale a început. Cu o anvergură la nivel național în Statele Unite, campania a fost lansată în marile mijloace de informare din țară precum FOX, CNBC, MSNBC, printre altele. Campania a fost lansată cu promisiunea de a aduce adopția în masă a Bitcoin, Ethereum, XRP și alte criptomonede.

Grayscale este cea mai mare firmă de gestionare a activelor din lume pentru criptomonede. Pe parcursul anului 2020, compania și-a mărit investiția în Bitcoin și Ethereum și a cumpărat chiar și cantități de BTC care au depășit producția minerilor într-o anumită perioadă. Lansarea campaniei naționale în Statele Unite a fost interpretată de mulți drept o încercare a companiei de a atrage noi investitori pe piața cripto.

Datele lui Statista arată că spectatorii posturilor de televiziune unde a fost lansată campania publicitară sunt tineri, cu o vârstă medie de 49 de ani. Cu alte cuvinte, campania vizează publicul cel mai probabil să investească în criptomonede și este de așteptat să ajungă la cel puțin 6,5 milioane de oameni. CEO-ul Grayscale, Michael Sonnenshein, a distribuit ieri reclama de mai sus cu mesajul „Go Digital”.

Criptomonedele in atentia publicului larg
Reclama are o durată de 30 de secunde și, după cum au menționat mai mulți membri ai comunității crypto, nu există nicio mențiune despre Bitcoin sau vreo altă criptomonedă în nicio parte a anunțului. De fapt, doar la final există o listă de produse oferite de Grayscale. Printre acestea se numără Grayscale Bitcoin Trust, care a atins o valoare de piață totală în Assets Under Management (AUM) de 4.814 miliarde de dolari, Grayscale Ethereum Trust cu 769 milioane de dolari și Grayscale Ethereum Classic Trust cu 82,4 milioane de dolari.

Restul videoclipului încearcă să stabilească o relație între nevoia de a investi în criptomonede și active digitale pentru a contracara „politicile inflaționiste” ale Rezervației Federale a Statelor Unite. Cu toate acestea, comunitatea crypto a remarcat că mesajul videoclipului a fost ambiguu și neclar. În acest sens, unii utilizatori au spus că nu își îndeplinește obiectivul de a „muta investitorii în acțiune”, după cum a declarat un utilizator Twitter:



Serios ca este cel mai bun lucru pe care îl puteți face? Muzica se suprapune cuvintelor, iar cea mai mare parte a sunetului este de neconceput. Apreciez eforturile Gryscale, dar  sper sa se descurce  mai bine data viitoare. Campania dvs.  Gold a fost mult prea bună.


Un alt critic al reclamei a fost Paul Brody, lider în inovația blockchain la Ernst & Young. Brody a spus că vrea să vadă tehnologia blockchain să aibă succes, dar:



Nu vreau să văd o amplificare suplimentară a ideilor economice proaste care stau la baza bitcoinului și a ideii stupide că cumva tipărirea banilor este  întotdeauna automat și proastă.


Alți utilizatori au fost obișnuiți și au spus că reclama va avea un impact pozitiv direct asupra prețului Bitcoin. În pofida faptului că nu au menționat în mod explicit criptomonedele, utilizatorii mai optimisti au fost încrezători în modul în care „istoric” fiecare reclamă la nivelul Grayscale a fost pozitiva pentru piața criptomonedelor.