După reclama TV: Fondul Bitcoin Grayscale primește 195 de milioane de dolari într-o săptămână

După reclama TV: Fondul Bitcoin Grayscale primește 195 de milioane de dolari într-o săptămână

Campania publicitară lansată de firma de gestionare a activelor digitale Grayscale a început să prezinte rezultate. Directorul general al firmei de administrare a activelor, Barry Silbert, a dezvăluit că Grayscale a avut cea mai bună săptămână. Silbert a atribuit succesul direct campaniei și reclamei lansate pe marile rețele de televiziune din SUA. Directorul general al Greyscale a declarat:



Îndrăznesc să împărtășească faptul că @Grayscale a avut cea mai buna săptămână de strângere de fonduri … 217 milioane de dolari investiți în fondurile Grayscale.


Este timpul pentru a investi în Bitcoin
Deși reclama a dezamăgit comunitatea crypto, anunțul lui Silbert îi confirmă succesul. Comercialul a fost difuzat pe rețele FOX, CNBC, MSNBC și alte rețele. Cu o durată de 30 de secunde, reclama s-a concentrat în principal pe a spune povestea banilor și pierderea valorii monedelor fiat. Deși reclama solicită investitorilor „să meargă digital”, nu menționează niciodată Bitcoin sau alte criptomonede.

În plus față de reclamă, Silbert a dezvăluit că Grayscale și-a extins campania publicitară la alte media. Directorul general al Grayscale a împărtășit o imagine din Financial Times în care Grayscale publică: „Acum este momentul să investim în Bitcoin”. Publicitatea continuă și afirmă că „vremurile noastre sunt incerte” și propune Bitcoin ca o acoperire „independentă de hegemonia” sistemului financiar tradițional.

Grayscale susține că Bitcoin este un activ de investiții care permite investitorilor să se protejeze împotriva inflației. În plus, Grayscale se referă la „noul normal”, adică la perioada care a ajuns după impactul pandemiei coronavirusului asupra lumii. Compania invită investitorii să „surprindă oportunitatea” care a venit odată cu schimbarea și repoziționarea activelor lor către produsele digitale. Spre deosebire de reclama, publicarea în Financial Times a primit un răspuns mai bun din partea comunității cripto. Un utilizator a menționat anunțul drept „simplu, elegant și direct la obiect.

Conform actualizării lui Grayscale cu privire la activele totale administrate, compania a raportat o creștere de 300 de milioane de dolari în săptămâna în care a lansat campania (7-14 august). Pe 7 august, AUM a fost de 5,6 miliarde de dolari, iar pe 14 august, 5,9 miliarde de dolari.

Dintre produsele oferite de Grayscale, Bitcoin Grayscale Trust (GBT) a primit cea mai mare investiție. Pe 7 august, GBT avea o sumă totală de 4.681 miliarde USD, iar pe 14 august a fost de 4.876 miliarde USD. Al doilea produs cel mai puternic din această perioadă este Grayscale Ethereum Trust (GET). La 7 august, GET-ul a fost de 738 de milioane de dolari, iar o săptămână mai târziu, GET-ul în AUM a fost de 862 de milioane de dolari, reprezentând o creștere de 124 de milioane de dolari într-o săptămână.