Echipele Cambridge și Oxford concurează în concursul algoritmic de tranzacționare a criptomonedelor

Echipele Cambridge și Oxford concurează în concursul algoritmic de tranzacționare a criptomonedelor

Echipe care reprezintă departamentele de matematică și știință ale universităților din Cambridge și Oxford concurează pentru a proiecta algoritmi de tranzacționare a criptomonedelor.

Mai multe echipe care reprezintă departamentele de matematică și informatică ale universităților din Oxford și Cambridge concurează pentru a construi algoritmi de tranzacționare cripto pe schimburile majore Coinbase Pro și FTX.

Potrivit unui anunț din 25 noiembrie, cele 15 echipe vor fi evaluate în funcție de strategiile lor de tranzacționare, de proiectarea tehnică a algoritmilor lor și de rentabilitatea globală a investiției. Competiția a fost lansată pe 16 noiembrie și se va desfășura până pe 16 decembrie.

Strategiile folosite includ arbitrajul, predicțiile bazate pe învățarea automată și rețelele neuronale și investițiile în tendințe bazate pe prognozele secvenței de timp.

APEX: E3 este sponsorul principal al concursului, compania de analiză instituțională oferind acces la API-urile sale, mentorat, asistență tehnică și o sumă nedivulgată de finanțare inițială pentru fiecare concurent. Doar echipa câștigătoare își va păstra capitalul de bază și profiturile.

Schimburile criptografice Coinbase, FTX, SIX Digital Exchange și LMAX Digital, împreună cu dezvoltatorul de software Ethereum ConsenSys au colaborat, de asemenea, pentru a susține concurența.

Quentin Stafford-Fraser de la departamentul de informatică al Universității din Cambridge a descris turneul ca o oportunitate fără riscuri pentru studenți de a-și pune algoritmii la încercare pe piețele din viața reală:

„APEX: E3 a creat o modalitate distractivă și fără riscuri pentru ca studenții să învețe despre industria [tranzacționării algoritmice] și să-și aducă creativitatea și expertiza la provocările specifice ale acestui domeniu”
APEX: Directorul executiv al E3, Usman Khan, a declarat că firma intenționează să facă din turneu un eveniment anual, adăugând că speră să extindă numărul de universități participante în 2021.